Ten časopis ho pobláznil

Začínáte litovat toho, jaký jste svému manželovi dala v loňském roce k Vánocům dárek. On je totiž fanouškem rychlých vozů, a tak když jste si pořídili ještě ke všemu nový automobil, tak jste si říkala, že by se mu mohlo líbit předplatné nějakého motoristického magazínu. Tak jste jeden na doporučení svého známého vybrala a předplatila mu jej. A jeho to velice potěšilo, o tom není pochyb, na každé další vydání se už doslova třepe, jenomže problém je v tom, že jste nečekala, že vše, co si tam přečte, bude chtít hned uvádět do praxe.

Bere to doslova

On je teď najednou co se vozidel týče až moc chytrý, prostě je doslova sečtělý. A zdá se vám, že ty uvedené články přebírá až moc nekriticky a všechno, o čem se v tom časopise dočte, má hned potřebu uvádět do praxe. Tak třeba v minulém vydání si redaktoři vzali na mušku motorové oleje. A to bylo něco pro vašeho muže. Jakmile se dočetl, že o kvalitě mazání pohonné jednotky nerozhoduje ani tak značka či cena jako především dodržování parametrů udaných výrobcem, tak si ihned běžel zjistit, co vlastně doporučuje jeho výrobce, aby poté vyhodil stávající používané výrobky a pořídil si jiné.